Fri frakt inom Sverige ända fram till 24 dec – Kod: JUL

Refund policy

Avbeställning/Ändring av order
En ändring eller avbeställning av order måste ske omgående. Att avbeställa eller ändra din order efter att varan/varorna är skickade är inte möjlig. Dock har du fortfarande din ångerrätt, se rubrik: Ångerrätt distanshandel.

Ångerrätt distanshandel
Du som kund har enligt "Lagen om konsumentskydd vid distansavtal och hemförsäljningsavtal" 14 dagars returrätt från den dag du har mottagit varan/varorna. Du har också rätt att först öppna förpackningen för att kontrollera varan. Observera, det är mycket viktigt att du är4 försiktig med trycket för att inte orsaka fingeravtryck och fläckar. Har du själv orsakat trycket skador eller fläckar så gäller inte längre din ångerrätt. Vid ångerrätt kontaktar du snarast Knaada AB via mejl, dock senast 14 dagar efter att du mottagit varan. Våra kontaktuppgifter hittar du i menyn nederst på hemsidan. Du är som kund vid ångerätt skyldig att sända tillbaka varan i oförändrat skick och får själv stå för returporto. Knaada AB betalar vid ångerätt tillbaka dina pengar så fort som möjligt och senast inom 30 dagar från den dag då meddelandet med din önskan om ångerätt inkommit till Knaada AB.

Ångerrätt/Öppet köp gäller inte vid:
Specialtillverkad personlig produkt som har tillverkats särskilt åt dig.


Reklamation
Vi vill att du som kund ska vara nöjd, om varan på något sätt är skadad eller inte motsvarar det som avtalats, kontakta Knaada AB snarast via e-post. Kontaktuppgifter hittar du i längst ner på hemsidan. Vid reklamation står Knaada AB för kostnaden av returfrakt.
Du kan själv välja om du vill ha pengarna tillbaka eller en ny valfri vara av samma värde som den reklamerade. Läs mer om konsumentköplagen här: http://www.konsumentverket.se/Lag-ratt/Lagar/Om-konsumentkoplagen/